kowal 2002, nieprawda. System korzysta tylko z jednej czujki na stronę - właśnie z tej dodatkowej z boku przedniego zderzaka. System nie odczytuje odległości ani z przednich ani tylnych "standardowych" czujek.
Ta dodatkowa jedna czujka mierzy długość dziury oraz odległość od samochodu z przodu, bo system równa do tego boku, czyli parkując po prawej stronie, samochód będzie ustawiony równo z lewą stroną samochodu z przodu.
To kiedy i o ile skręcić kierownicę musi mieć zaprogramowane i wyliczone z długości samochodu oraz promienia skrętu (z uwzględnieniem ilości obrotów koła kierownicy). Odkręcanie kierownicy w drugą stronę podczas parkowania następuje po przełączeniu biegu R na D.
Te dodatkowe dwie czujki działają cały czas poniżej - chyba - 30 km/h, nawet gdy nie jest włączona procedura poprzez wciśnięcie przycisku.
Ta dodatkowa jedna czujka mierzy długość dziury oraz odległość od samochodu z przodu, bo system równa do tego boku, czyli parkując po prawej stronie, samochód będzie ustawiony równo z lewą stroną samochodu z przodu.
To kiedy i o ile skręcić kierownicę musi mieć zaprogramowane i wyliczone z długości samochodu oraz promienia skrętu (z uwzględnieniem ilości obrotów koła kierownicy). Odkręcanie kierownicy w drugą stronę podczas parkowania następuje po przełączeniu biegu R na D.
Te dodatkowe dwie czujki działają cały czas poniżej - chyba - 30 km/h, nawet gdy nie jest włączona procedura poprzez wciśnięcie przycisku.
Komentarz